solat vid pråmen

Hej! Nu är jag hemma och vaken .. Dagen idag började med ett samtal till kommunen om jobb och dom meddelade mig att alla brev inte hade skickats ut än, tur! Fast det är fortfarande inte säkert att jag får men.. Sen åkte jag till skolan där vi fick sitta en stund i aulan och lyssna på en från ungdomsmottagningen. Sen hade vi sista provet i bild och form, skulle skissa en sminkning och sen göra den på sig själv, och sen skulle vi göra något med läpparna. Jag skulle förminska dem och bara för att amorbågen var lite sned så blev det ett VG, som jag är nöjd med! Men fatta vad stenhårt det är och svårt att få MVG!

Efter skolan åkte jag och Desse och käkade mat, sedan gick vi till pråmen och la oss och solade, sen lämnade hon mig en stund och sen kom Viktoria och gjorde mig sällskap istället. Jätteskönt va det! Doppade även fötterna i älven men det var ganska iskallt kan jag lova er! Fick skjuts av Jocke hem sen och det första jag gjorde var att tvätta och hänga tvätt (tråkigt!) , sen va jag så trött och somnade ute i solen.. Funderar på att kanske gå ut och springa nu, fast jag känner mig lite trött så det kanske bara blir en promenad. Sen ikväll kommer Jocke förhoppningsvis!





Idag blev det en riktig sommaroutfit, ett extra plus är att jag hittade 70:- i kjolen! ;D
Älskar min söta fotlänk i guld som jag fick av älsklingen när jag fyllde 16 :) Det var nästan exakt ett år sedan nu det eftersom jag fyller år på fredag! Glöm inte att säga grattis då ;) hehe



Ha en fortsatt bra dag! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0