branäs ikväll

Godmorgon! nu har jag nyss vaktnat och sitter och äter lite rostat bröd med oboy! Kom hem runt tio efter föreläsningen igår och den var faktiskt ganska intressant. De pratade ju om stress och mycket om hur man skulle göra för att må bra i livet. Vi fick också testa olika övningar, till exempel så sträckte vi på oss med en arm i taget och då blev den armen vi hade sträck längre! lite läskigt , haha ..

ska snart åka in tills skolan och ha idrott, sen efter det ska vi nog fortsätta på våran film! det ska bli kul och vi ska försöka vara så effektiva som möjligt! Ikväll efter min träning så åker jag ju till branäs också och blir borta till på lördag (kl 5). Första gången jag åker skidor i år också, och har vi tur så skulle vi får låna några snöskotrar av några, kul! Har aldrig åk snöskoter, fast det var nära första gången jag prövade snowboard, för då kom jag inte upp för liften! haha

nej nu ska jag gå till bussen! ha en bra dag, puss&kram



Kommentarer
Postat av: Julia

duktigaste skådespelarna + regissörer :K haha:D

2009-03-26 @ 16:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0