fotboll

struntade i att plugga och åkte med anna till grums för att titta på fotboll istället. Kände att det var mer lockande , men tyvärr var det nog inte så smart för nu måste jag plugga hela dagen imorn istället ! Det var ju ganska intressant att se matchen iaf eftersom jag tror att vi också ska möta kil snart. Så nu vet jag vilket motstånd vi har att möta, men tyvärr så ser man ju inte hur bra dom är när dom spelar på grus för när man spela på grus går det varken skjuta eller lägga ett bra pass.. allt brukar gå åt helvete, det enda som man kan göra är att springa, så det är ju bra träning iaf (y)

ska strax käka mat och sen åka till värmlandsbro för att träna. Får hoppas på att det kommer ganska många idag så att det blir lite roligare. Men vi tjejer brukar vara ganska bra på att komma, det är ju värre för herrarna. Sen så har jag nog bestämt mej för ikväll också. Ska nog titta förbi hos henka där han har superhjältefest eller vad det var, utklädd skulle man va. Ganska kul att se vilka som är där, sen får jag se om jag stannar kvar, drar vidare eller åker hem och myser .. 
 
puss&kram

Kommentarer
Postat av: emma

det lät ju som du hade bestämt dig precis?

2009-03-21 @ 16:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0