grattis mamma!

hejhej! nu har jag precis diskat, det var ju tyvärr min tur idag.. Det är det värsta med flytten skulle jag nog tro, att vi inte har någon diskmaskin! Idag fyller ju även min kära mamma år och efter skolan idag sprang jag och köpte ett litet paket till henne. Det blev ett par söta örhängen och ett fint kort ! lagomt och bra. Fick ju även tacos direkt när jag kom hem och det var jättegott kan jag lova eftersom det var soppa i skolan. Ska strax fika med kladdkaka och tårta också och sen ska jag åka in till stan igen och titta på en schwartzkopf-visning på blue moon bar. Har varit på en sån visning förut , men när wella hade det och det var faktiskt ganska kul. Och idag så har ju tre ur våran klass varit med makeupartisten och varit assistenter . Fick höra på lunchen att de hade fått hjälpa till att sminka också(ganska så avundsjuk kan jag lova)!

kan ju även säga att jag är ganska så trött! började ju dagen med beeptest vilket inte var det skönaste. Och det värsta var att vi värmde upp med några minuters springning, femman och stegen, som är styrkeövningar typ. Testet gick bra, mitt mål var att slå det resultatet jag gjorde i nian och det gjorde jag. I nian stannade jag när jag klarade MVG-gränsen som var ca 8, så nu hade jag som mål att klara 9, och det gjorde jag! och vi var bara två kvar i slutet , (så jag var nästan bäst, *stolt*). Det värsta är att man efteråt känner att man skulle vilja ha fortsatt och sett hur mycket man hade orkat.. Men det var nog tur att jag stannade på 9, för annars hade jag sett ut som en tomat i ansiktet hela dagen! haha.. spelade ju även basket de sista 20 minuterna och järngänget i hvstil vann ju såklart! ;D

nej nu blir det tårta för min del! puss&kram

Kommentarer
Postat av: lina

vi är dom BÄSTA :D

2009-03-19 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0