lång skoldag

sådär, nu var jag klar med disken och har också fått mej lite mat i magen och det var välbehövligt! Skoldagen idag blev ju en aning längre än vad jag hade trott. Morgonen bestod av svenska då vi fortsatte med filmen som nu är klar, vi ska bara lägga på lite berättarröster och så.. Och om jag får för mina klasskamrater så vill jag gärna lägga upp den här på bloggen så att vi får se hur kul och fula vi är ! hahah.. jag dör varje gång jag ser det!

Anledningen till att vi slutade klockan fyra istället för halv två idag var för att det kom en sjukgymnast som hette Tim till oss och skulle se hur vi arbetade och så fick vi lära oss hur man ska stå och så för att inte få några belastningsskador i ryggen och resten av kroppen. Man ska tydligen stå med tyngden framåt på tårna för att inte överbelasta kroppen och det kändes lite knepigt till en början, men efter ett tag kändes det faktiskt bra! Man tror ju att man ska stå med hela fötterna i , bredbent och på hälarna typ men det förvärrar bara. Så hädanefter blir det att lägga tyngden på tårna och inte slita på kroppen.

Just nu ska jag slappa framför tv:n ett tag och ladda upp inför fotbollsträningen ikväll. Sen efter det ska jag till min älskade Jocke och sova. Ska bli lite intressant eftersom han klippte sig igår och jag har inte sett det än . Äntligen, har tjatat i evigheter, haha..


  

mums med apelsin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0