lugn söndag

Hej! Nu känner jag mej äntligen lite bättre. Åkte till grums och käkade pizza med Josse förut och sen åkte vi en stund till Amanda och träffade världens sötaste katt. Åkte hem till Josse efter ett tag och tittade på tv och tog det lugnt. Det finns inget skönare än att ta det lugnt på söndagar. Väntar ju på att jag ska få tillbaka min dator som är hos Jim och sedan väntar jag även på att få lite bilder från igår, och denna gången jag ser korten kommer jag nog dö lika mycket som vanligt när jag ser mej på kort. Var ju ganska härjigt igår och om jag minns rätt så blev det en del roliga kort på förfesten. Kan ju säga att jag har såå ont i nacken efter igår, sprang runt och slängde med huvudet så har världens nackspärr! haha

Väntar bara på att Jocke ska höra av sig och då ska vi åka till Henka och titta på film tror jag. Sen så behöver jag ju inte få panik inför skolan heller eftersom jag är ledig imorn, hur skönt är inte det ? Ska sova ut ordentligt då..

vi hörs kanske senare! puss&kram


Kommentarer
Postat av: vickanbergh

skönt att man snart har gjort klart stress arbetet då;) hihi

2009-03-29 @ 23:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0