MVG!

hejhej! hoppas alla har haft en bra dag. Det har i alla fall jag haft! vaknade ju bredvid min älskling imorse så blev direkt på bra humör. Stressade lite väl mycket så jag råkade välta ner en blomkruka , men som tur var tog jocke hand om det . tack! idag i skolan har vi sminkat varandra. Och idag skulle vi sminka så att man förstorade ögonen och förminksade dom. Ganska så kul, fast jag var inte så laddad för att sminka idag. Fick även reda på betyget av manusgrejen och fick MVG! gött! det var tack vare paljetterna det :P gick på stan en stund efter skolan och fikade med brudarna, vilket var mysigt och jag och viktoria smällde i oss en varsin blåbärspaj med extra mycket vanlijsås, mums! fast fick bara ännu mer ont i magen då , haha.. ska alldeles strax åka till grums och träna med josse, (ta bort blåbärspajen:P) sen efter det vet jag inte, men det märks väl ;) kanske ska göra några instuderingsfrågor så att jag får dom gjorda någon gång ..

hade inte så mycket mer att säga idag, vi hörs! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0