nu är våren på väg

hejhej! nu har jag nyss kommit hem från skolan och herregud vad det blåste ute! dagen idag har gått riktigt fort och jag var även och pratade med syon, och hon gjorde mej ännu mer förvirrad inför de individuella valen. Så som det ser ut nu så kommer jag få läsa en kvällskurs! tror ni jag orkar det eller ? nej ! men jag får väl försöka stå ut med det i värsta fall.. Jag trodde ärligt talat att det skulle vara lätt att välja individuella val men nej det skulle det ju inte va! utan de har lagt alla de kurser jag vill läsa samtidigt ! nej jag orkar inte tänka på skolan mer..

måste ju ladda inför matchen ikväll istället! och jag är så himla sugen! tur det.. fast lite sur blir jag över att det blåser så. Det kunde ha regnat eller vad som helst men inte blåst! det går inte spela då .. eller det beror på hur mycket det blåser. En gång spelade vi en grusmatch, och då blåste det så mycket så att när målvakten skulle sparka ut bollen så vände den riktning så att det blev hörna istället! förstår ni att vi knappt kom över på andra planhalvan! nej vi får hoppas att det avtar! jag är positiv :)



ska börja laga mat nu, och sedan gå ut och sätta mej på min balkong i solen ;)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0