sol

Hej! Nu har jag precis kommit hem och sitter och äter nudlar och myser i Jockes tröja, underbart. Dagen idag blev inte riktigt som jag hade tänkt mej, men jättebra ändå. Hela klassen kom till skolan helt osminkade och söta eftersom vi skulle färga ögonsfransarna och så , men så får vi reda på att Jenny har åkt hem för att hon har blivit sjuk och fått magsjukan eller något annat .. Så då fick vi andra uppgifter. De flesta fortsatte med arbetsminjö & säkerhetsuppgiften och det gjorde jag och Victoria också. Vi började med att åka till BM och intervjua en hudterapeut där, sedan åkte vi till ekolea och intrevjuade en annan hudterapeut.. Sedan satte vi oss inne på mitt i city och skrev rent allt , så nu har vi inte mycket kvar av arbetet. Jag ska bara renskriva det senare och sen så är vi så gott som klara. Ganska skönt eftersom vi har fått en heldag på onsdag som vi ska jobba med det här men eftersom vi var så effektiva så kan vi vara lediga då. Vi ska ju även vara lediga på måndag också eftersom vi får kompensation för hårvisningen och föreläsningen ikväll.

Det är ju underbart väder ute också men tyvärr väldigt kallt om man inte sitter i solen. Jag trodde ju att det var varmt imorse men så såg jag en lapp där Anne-lie hade skrivit att det var 10 minusgrader ute och snodde en tröja av Jocke eftersom jag bara hade en t-shirt och en tunn vårjacka ! men nu skulle jag kunna tänka mej att det är varmt på balkongen, så där ska jag sätta mej när jag har ätit upp.

 

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0