studiedag

hejsan! får väl säga förlåt för att jag inte skrev något igår, men jag hade fullt upp och mådde kanske inte helt hundra efter lördagen ;) kan ju bara berätta att vi hade jättekul och trevligt och det tog inte slut förrän klockan sju på morgonen då jag äntligen lyckades sluta skratta! jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv .. anna somnade ju en aning tidigare än mej och då passade vi ju på att spruta grädde in hennes hand , sånt där bus som man har sett på film typ . och så killade vi henne i ansiktet, men tyvärr så tappade hon grädden och la sig på den istället! haha .. Sov ca tre timmar max men var ganska så pigg på morgonen ändå.. åt lite frukost/lunch hos josse och åkte sen till slottsbron och tittade på bandy och efter det så hade vi match själva i värmlandsbro. Riktigt rolig match kan jag lova er ! vi vann med 12-5 , och jag gjorde ett mål. Träningen med herrarna har gett resultat, haha..

dagen idag blir mest lugn skulle jag tro, ska va med jocke vilket ska bli skönt eftersom jag inte har sett han på evigheter känns det som. Ska ju dansa ikväll också.. känns inte som att det är måndag eftersom vi har studiedag, men det är det ju och dansen börjar nu efter en veckas uppehåll. Och imorn är det skola! inte så taggad faktiskt, men det får jag försöka att ändra på .. kan ju trösta mej med att det inte är länge kvar tills det är lov igen ..

tänkte lägga in lite bilder från helgen nu, men har inte fått alla av emma än :P hade ju med mej min kamera men mina batterin tog slut innan jag hann ta ett enda kort.. lite surt , men tur att andra har kamera med! kommer bilder i ett senare inlägg..

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0