Tor och hans hammare

hej där! Imorse när jag vaknade så var det soligt och utan att titta på termometern drog jag på mej vårjackan och sprang till bussen. Vilket inte var så smart! Det var ju nästan minusgrader så jag höll på att dö.. När ska värmen komma egentligen? Dagen idag har iaf varit mycket rolig eftersom jag , julia och victoria började med våran film idag på svenskan. Vi ska göra en film om hur Tor fick sin hammare! Det går fint än så länge, så vi får hoppas att vi blir klara i tid bara. Skrattade ganska mycket åt victoria som hade den snyggaste (och läskigaste) masken jag sett på länge, själv hade jag mascara i hela ansiktet! haha

 

kan ju även berätta att mamma köpte en varsin laptop till mej och emma igår innan jag skulle dansa. Tack så jättemycket mamma, jag älskar dej! Ska försöka få igång internet på den och installera word och excel sen ska jag nörda mej med den hela dagen tills träningen börjar skulle jag tro.. Sen efter träningen ska jag till Jocke. Måste ju passa på att träffa honom nu när jag ska till branäs på torsdag och imorn hinner jag inte eftersom vi ska på en föreläsning på universitetet på kvällen. Vi ska ju även färga ögonbrynen och fransarna på skolan imorn om färgen hade kommit, hoppas det! :)

ha det bra! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0