kalas

hej där! Nu har jag preis kommit hem från min kusin Cindy som hade 10 årskalas idag. Hon fyllde ju i torsdags samtidigt som mamma , så det var bara att åka iväg och fira henne. Så nu är jag helt proppmätt på tårta och kakor!



Kan ju säga att kvällen igår blev mycket lyckad för min del också! Det började ju med att vi åkta till Malmgren där det var lite folk , men vi tröttnade ganska snabbt och blev sugna på att dra till maskeradfesten. Så vi fixade två bilar och åkte iväg mot duvåsen och maskeraden. Och när vi kom dit så var det jättemycket folk där! Jag kan säga till Henka att det blev riktigt lyckat och att i alla fall jag hade en riktigt rolig kväll! ;) Jag och Jocke tackade för oss runt två någon gång och gick hem till mej.. Lyckades ha med mej kameran även denna kväll men den blev lite bortglömd. Men bjuder på de bilderna jag tog ! Njut och titta nog på "superhjältar" !







supermario!



haha, aldrig i hela mitt liv kunde jag tro att jocke skulle sätta på sig ett par skinnbrallor! wannabe linnea ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0