Älskling 19 år

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min älsklings födelsedag!

Just det, idag fyller Jocke hela 19 år och det firades igår med tårta! Han fick ju även alla presenter igår, även av mig tyvärr så idag blev det bara en puss, haha. Men det var han nog nöjd över! Han ska ju tyvärr träna snart och sedan åka till bomsta så det får bli en födelsedag utan mig tyvärr.. Eller ja, han fick ju träffa mig hela förmiddagen! Vi gick ju även en tur runt grumsmarten, men det var inte mycket att se..

Idag ska jag faktiskt klippa mig, och det är Issa som ska göra det. Skönt att få bort det slitna! Sen ikväll så blir det träning tror jag.. Efter det ska jag väl sova kanske, och ladda inför imorn! Haha, jag är taggad!


Min underbara pojkvän! Jag älskar dig mest av allt på jorden, och det vet du!

Ha en bra dag! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0