ärtetan 2

Godmorgon! Idag är jag verkligen uppe i tid. Detta på grund av att jag har en väldigt morgonpigg pojkvän som börjar härja med mig halv nio så att jag blev pigg. Jag som annars brukar sova till tolv, halv ett på helgerna. Men det var bra att jag kom upp så tidigt för idag ska vi åka upp till stugan och eftersom det är så fint väder åker vi upp lite tidigare, innan alla andra (så vi hinner paxa säng och så, haha). Så runt ett åker jag och innan det ska jag hinna platta håret, packa grejerna jag ska ha med och sola hade jag tänkt, i värsta fall får jag sola när jag kommer upp för vi ska ju handla innan också..

Är riktigt sugen på en riktig ärtetanfest nu ;) Alla som brukar komma ska komma plus att nästan hela vårt lag ska upp! Det ska bli riktigt kul.. Högboda = sommar!

Nej nu ska jag fortsätta med mitt, hinner nog inte blogga något mer så vi hörs nog imorgon! puss&kram



förälskad i min söta GHD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0