döda poeters sällskap

Hej! Nu har jag nyss kommit hem från Jocke och idag är jag ledig. Men även om jag är ledig så har jag mycket att göra idag. Det första jag ska göra är att titta på filmen "döda poeters sällskap" och skriva en analys om den sen ska jag försöka börja med gesälluppgiften som ska vara inlämnad och skriva klart novellen. Sen när jag är klar med det ska jag städa också för det behövs verkligen! Städning är sånt som jag alltid skjuter upp och aldrig gör, så tillslut blir det för stökigt så jag knappt kan bo i mitt rum så jag måste städa .. Nej så illa är det väl inte hoppas jag, men nästan, haha.Sen klockan fem har vi genrep på scala inför imorgon och efter det blir det fotbollsträning.. Ojojoj, ingen lugn dag precis!


hoppas den är bättre än vad den ser ut !

Nej nu ska jag inte sitta här och dryga mig mer, ska sätta igång så fort som möjligt! Ha en bra dag, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0