fest i slottsbron

Hej! Nu är jag äntligen klar med allt. Visst klockan är bara elva och jag har hunnit med en promenad, dammsugit nedervåningen, diskat, städat mitt rum och nu ska jag snart ut i solen. Kvällen igår var lyckad faktisk! Det va ju fest i folkets hus här i slottsbron, överraskningsfest för amelie. Vi spelade ju match klockan sju också mot råtorp och det matchen blev 2-2 , tyvärr får man väl säga.. Hade chans på vinst. Efter matchen i alla fall så skyndade vi oss hem till mig och gjorde oss i ordning och började förfesta lite, sen gick vi upp till fh och skakade rumpa. Lite synd att det var i a-salen faktiskt, var lite för stort :/ Men jag hade kul ändå! Tack för en mycket rolig kväll! Inte för mycket och inte för lite, alldeles lagomt var det igår och det fortsatte långt in på natten. Har inte sovit mycket inatt heller kan jag säga er. Så jag lär somna i solen..

Nej nu ska jag inte sitta här och dryga mig. Vi har kanske planer på att dra iväg och bada idag också, får se hur vi gör!
Ha en bra dag i solen! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0