första maj

Hej! Vilket underbart väder det är. Ligger ute på min balkong och solar och njuter! Fast jag gjorde en ganska korkad sak. Tänkte ju att ingen såg mej när jag satt där på golvet på balkongen så tog av mej bikiniöverdelen och solade topless, men så kom grannen ut på sin balkong och det hade jag ju inte räknat med så det var bara kasta sig in och klä på sig igen, haha.

Kvällen igår var trevlig men jag blev på lite dåligt humör efter lite missförstånd och så. Så efter att jag hade grillat och så med tjejerna så åkte jag, Jossa och Jocke hem till mej och umgicks med de som var där. Tittade på film och pratade så och tog det lugnt. Mysigt, eftersom valborg är överskattat.. Men jag får hoppas att alla andra hade det trevligt igår!

Idag är det ju första maj och seriepremiär för oss. Spelar borta mot årjäng klockan sju, men innan det ska jag till grums och heja på herrlaget.. Tuff match hade de om jag förstod rätt.. Nej nu ska jag fortsätta att sola, med bikiniöverdel! Ha det bäst, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0