halvtaskig dag

Hej! Imorse när jag gick till bussen var det hemskt blött och luktade mask. Så som det brukar göra på våren och sommaren så det var ett litet plus, men jag kände på mig redan imorse att dagen inte skulle bli så där toppen. Men helt åt helvete blev den ju inte heller, det går inte när man har de bästa tjejerna i världen i sin klass! Hur skulle man klara sig utan er? Haha.. Svenskan och engelskan gick ganska fort men när det var dags för matte så kände jag för att gråta .. Men som tur är har jag världens underbaraste pojkvän som gör mig på bra humör och räddade min dag! Och på grund av det så fixade jag kapitlet i matten lätt som en plätt, och det var längesedan kan jag säga er! Blev tyvärr på dåligt humör i bussen hem också när en tant väcker mig i vålberg och frågar om jag är vaken. Nej det var jag verkligen inte och jag sov jätteskönt!! Och så väckte hon mig innan ens halva bussresan var klar och jag kunde inte somna om..

Tur att jag ska träna sen, då blir jag nog på bättre humör. Eller det brukar jag bli i alla fall. Har hört att det ska bli en riktigt hård träning och det ser jag fram emot! Ska troligtvis träffa Jocke ikväll också och det ska bli skönt.. Jobbigt att vara utan honom ju :P




Nej nu ska jag fortsätta att vara lite allämt småsur, haha! Ha det, puss&kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Du gör oss minst lika glad:DD

2009-05-05 @ 18:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0