härligt med högboda fester

Hej! Kvällen igår blev mycket lyckad.. Som vanligt när det gäller högbodafester. Var mycket folk under natten, cirka 30 pers + att det kom lite folk till och från.. Bjöds på grillning, sång och mycket dans och en del skandaler, haha.. Men jag hade trevligt och tycker vi ska göra om det snart igen. Kan ju bara säga att det inte var lika trevligt imorse, har aldrig mått så dåligt tror jag.. usch, usch. Men det första vi gjorde när vi kom till grums var att åka till 97:an och smälla i oss en varsin pizza, sedan åkte jag och jocke hem och sov två timmar och sen var dagen räddad.

Har varit och tittat på när div 5-laget spelade nyss och det blev tyvärr en förlust.. Men inget att deppa över, vi kommer igen nästa match. Laget består ju till mesta del av 95:or och det är jättestarkt att spela mot lite äldre lag, tror de kommer vinna mycket på det i längden och utvecklas mycket detta året.

Ska hämta mig lite chips och cola och fortsätta att vara fet, lika bra att passa på.. Sen har jag för mig att vi börjar senare imorgon.. Sa inte Susanne att vi började halv tio istället? Någon som kan säga om det stämmer ? :) Sover hos Jocke i så fall så behöver jag inte gå upp så tidigt.. Kan sova åtminstone en kvart extra och det är mycket värt!

Ha det bäst! puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

det stämmer ;) halv 10

2009-05-03 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0