hjälp mig!

Jag blir så ledsen och arg på mig själv, men ännu argare bli jag på alla idioter!! Jag hade det jättekul igår tills jag upptäckte att min nya kamera var borta! Letade som en idiot men den var ingenstans så jag fick panik kan jag lova er! Många hjälpte mig att leta men utan resultat så det var någon som hade tagit den! Hoppades på att den skulle ha hamnat under någon soffa eller så men idag när de städade var den också helt borta! Jag fick ha den en dag sen blev den snodd! Visst jag kunde ha lämnat den hemma men är man på fest så vill man oftast ha kameran med sig. Jag kunde ju även vara mer försiktig och så men inte trodde jag att folk gick på fest för att sno kameror! Den idioten som har tagit den ska ha riktigt dåligt samvete och om någon ser någon som ha en ny svart kamera med märket Olympus så kan väl den säga till mig! Hela grums var ju i princip där så det är nån här omkring som har tagit den! Snälla är det någon som har sett den eller av misstag fått med sig den i sin väska så säg till mig! Jag ska ha tillbaka den!! Jag kastar inte 2000 :- i sjön sådär !! Skulle till och med kunna ge hittelön, ja smart av mig, Det gör jag. Jag ger hittelön till den som hittar den eller ger tillbaka den ! Så desperat över att få tillbaka den är jag! Är glad över minsta lilla, om någon ens har sett någon haft den i handen igår så säg till ! Och om jag får reda på vem som har tagit den och om den inte lämnar tillbaka den så polisanmäler jag direkt!!

HJÄLP MIG ATT FÅ MIN KAMERA TILLBAKA!!!!

Kommentarer
Postat av: lina

fy vilka idioter de finns:( tycker synd om dej<3

2009-05-10 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0