hjärt och lungräddning

Hejhej! Idag har skoldagen varit lite annorlunda. Vi har haft säkerhets och brandövningar typ. Så idag har jag lärt mig hjärt och lungräddning. Vi fick testa det på små dockor som hette mini-anne, jätte fult! Det var faktiskt svårt att göra hjärtmassage (eller vad det var), jobbigt som fan iaf eftersom man behövde trycka med all sin tyngd typ! haha.. Eller så kan det var så att jag var svag.. Fick även se på en film om brand och sånt.. Sen när vi slutade så stannade jag kvar och sminkade eva bennis, skitsnygg blev hon!

Nu snart ska jag ta på mig mjukiskläder och åka till jocke och spendera resten av dagen och natten där. Lär somna så fort jag kommer dit eftersom jag är helt slut.. Vet inte varför jag är det men :S Imorgon är jag ju ledig också, eller vi har resursdag och jag jobbar då hellre med det jag har kvar hemma. Inte så mycket så..



Vi får höras mer imorgon! Och håll tummarna för att det är fint väder då. Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0