ledsen

Hej! Veckorna bara rullar på och allt kunde ha varit perfekt om det inte hade varit för att min kamera är borta! Jag har gått med en klump i magen ända sen i lördags som vägrar att försvinna och jag väntar bara på att någon ska ringa och säga att dom har hittat den, men det är ju bara önsketankar.. Det är jobbigt för klumpen i magen förvinner inte, kanske ibland när jag har annat att tänka på men då tar det inte lång tid innan jag blir påminnd igen.. Jag är verkligen jätteledsen för det och har ångest! Ska försöka tänka positivt och hoppas att den som har tagit den får sitt förnuft tillfånga och fattar att ägaren till kameran vill ha tillbaka den.. Ska polisanmäla det också hade jag tänkt men det känns inte som att det spelar någon roll...Nej nu ska jag sluta att tycka synd om mig.. Jag får väl skylla mig själv.

Tur att jag va i skolan idag, fick jag annat att tänka på och så fick vi ju se olika sminkningar. (inte för att det var så snyggt men :S) Och så fick vi ju även träna inför onsdag då vi har rullningsprov.. Ska fortsätta med min novell nu också så att jag blir klar. Sen måste jag skriva den där gesälluppgiften, blä... Det är väl bara att sätta igång då!

Ha det bra! puss&kram

Kommentarer
Postat av: Julia

tycker så synd om dig<3 hoppas nån kommer på att det va dumt gjort & lämnar tbx den!

2009-05-11 @ 18:49:09
Postat av: Jessica

Sv: Jag vet inte om det kom fram någon av mobilerna men under lördagsnatten var det så mkt stulet iaf ;S Illa fult gjort av folk asså. Inte konstigt att ingen vågar fixa lokalfest längre..

2009-05-11 @ 21:36:33
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0