lekdag imorgon

Nu har jag precis ätit kvällsmat och ska snart gå och blåsa håret. Träningen förut blev visst inte så hård som jag hade trott eftersom vi har match på torsdag och då får vi inte vara helt slut heller.. Imorgon så är det ju ingen vanlig skoldag heller för stil, inredning och energi ska ha lekdag! Undrar vad vi kommer få göra och hoppas det blir kul och att man kommer i ett bra lag, haha. Sen efter skolan så blir det skadekurs på strandvallen. Anmälde mig för tänkte att det kunde vara bra att lära sig lite mer om skador så att man vet vad man ska göra när man väl blir skadad. Har ju hört att det är ganska många som ska dit också.. Funderar även på om jag ska köpa mig en kamera imorgon eller om jag ska vänta till fredag. Tänkte köpa en Olympus, någon som vet om de är bra och tåliga? :D

Nej nu kommer Jocke snart till mig så ska stänga ner här och mysa istället.. Vi hörs imorgon! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0