ny kamera

Hej idag har jag hunnit med mycket och klockan är bara tre! Sov länge imorse, åkte till skolan och hade matte, sedan gick jag lite på stan med Desse och köpte en ny kamera, det blev en Olympus my 1040 (?) , sedan har jag också hunnit med att åka till banken och fixat en e-sparkonto åt mig och efter det handlat.. Ganska mycket gjort på liten tid! Så här ser i alla fall kameran ut :



Håller på att ladda batteriet nu, men när det är färdigt så blir det att börja fota och lära sig inställningarna, haha. Kostade på mig en drulleförsäkring också eftersom jag kan vara lite slarvig ibland :S Får hoppas att jag inte har lika otur som syrran hade så att den blir snodd , för då gäller ingen försäkring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0