otur med tekniken

Hej! Nyss kommit hem från en kvällspromenad. Det blev en tripp ner till öna beach för att leta efter min brors telefon som ha olyckligtvis tappade när han var och badade, men den är tyvärr spårlöst försvunnen.. Hans nya mobil som han var så glad för när han fick den i julas! Jag tror ärligt talat att det är någon där uppe som inte vill att familjen Elfström ska ha tekniska saker! Förstår ni hur mycket otur vi har haft?

Först blir syrrans nya kamera snodd, sen köper hon en ny likadan och då går den så mycket sönder så att det är lika bra att köpa en ny.. Sen är det ju det här med alla tusen mobilerna jag har haft som gått sönder men det behöver inte räknas in här. Sen blev ju min kamera snodd efter en dag och förra veckan gick vår tv sönder så vi fick köpa en ny under helgen och nu brorsans mobil! :O

När är det vår tur att få ha lite tur?

Fick mig i alla fall en skön promenad och det var det värt.. Gick ju tyvärr så sakta så att det bildades världens myggsvärm runt mig. Och för att få bort alla mygg så typ stannade jag, och då stannade dom över mig och då sprang jag allt vad jag hade åt ena håller, sen tvärvände jag och sprang åt andra håller så att som skulle yra bort sig. Men dom var kvicka dom jävlarna och hängde med ändå! Haha, tur att jag var i skogen där ingen såg mig..

Nej nu ska jag ta och sova, det lär ju bli en tuff dag imorgon. Vi ska nämligen till hammarö efter skolan med klassen och spela frisbeegolf och köra hinderbanan som finns där! Hahah, jag lär ju skratta ihjäl mig.. Får hoppas att vi slutar lite innan fem också så att jag hinner hem och träna också :O

Ja men sov så gott! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0