provdag

Hej! Nu äntligen är jag hemma.. Denna dagen har varit en lång dag och jag är helt slut.. Skolan har bestått av två prov ett toperingsprov och ett oförberett. Blev så arg på mig själv efter toperingen för det enda minuset jag hade var att lite topering syndes på sidan och att jag kunde ha renkammat det bättre, så det sänkte betyget till ett VG, fan kunde ha varit mer noggrann! Men Vg är också bra :) Sedan fick vi ett oförberett prov på allt som vi gått igenom under ettan och det var liksom basic och det gick bra det med.. Efter skolan stannade jag faktiskt kvar en stund och tränade på emmas balfrisyr, sedan åkte jag och Ida till Mat&Muffins för att äta lite, och det behövdes.. Sen gick jag på stan, men inte för min egen skull utan för Jockes. Han fyller nämligen 19 år på torsdag..

Kan bara säga att jag älskar alla manliga expediter.. De är snygga! Förlåt, men fick hjälp av en skitsnygg kille och trevlig va han också.. Fick mig lite komplimanger där och en stund efter var det en kvinnlig expedit som trodde jag va 19, så kan det va! haha..

Ikväll ska jag sova! Jag går nog och lägger mig nu till och med.. Hoppas ni haft en bra start på veckan! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0