sista dansen

Ikväll var sista lektionen med dansen och det kändes ganska bra inför uppvisningarna till helgen. Visst det skulle kunna vara bättre men jag är inte så taggad för dans så då blir det inte riktigt 100 %. Är på mycket bättre humör nu och det kanske beror på att jag sitter och käkar snören , godissnören alltså! mums.. Syrran har ju varit i danmark, så hon köpte det på färjan.. Har faktiskt inte orkat pallra mig in i duschen än heller så ska väl göra det innan klockan hinner bli allt för mycket.. Måste ju ladda inför imorgon kväll då en mycket viktig match står på spel! Derby mellan slottsbron och grums!! Det är inte varje dag det händer..



Nej nu ska jag få tummen ur och hoppa in i duschen.. Ha en bra kväll, puss&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0