slut på skolveckan

Hej! Hur mår ni? Jag mår underbart med tanke på att skolveckan redan är slut, dessvärre har jag lite skolarbeten att göra som jag aldrig tar tag i! Kan ju säga att skolan idag har varit ganska rolig eftersom alla var så skrattiga hela dagen, haha.. Fick ju även skjuts hem från skolan också, eller ja Jocke ringde precis när jag hade satt mig på bussen så hoppade av vid bergvik och åkte där ifrån. Så nu är jag i alla fall hemma och ska faktiskt sätta igång med skolarbetet, och nu måste jag faktiskt det.. Sedan ikväll så ska jag faktiskt spela match, första matchen i år med b-laget och det ska bli kul! Är riktigt sugen på fotboll nu!



Vi hörs mer senare! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: lEEENA :D

elin penis :D gillar dej mYCKET tjejen (L) ha så kul på fredag och i skolan!! pussssss

2009-05-19 @ 21:25:59
Postat av: elin

svar: LEEEEENA! Gillar dej med gumman :) Ha det så kul i Grekland din fis ;) pusssss <3

2009-05-19 @ 22:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0