snilleblixt

Hej! Kom hem från skolan tidigare eftersom jag gick från svenskalektionen 40 minuter tidigare, men det gjorde ju inget eftersom jag ändå inte kunde arbeta med något. Träffade även Jocke på bussen hem som hade köpt sig kostym till studenten, den måste jag se på! Känner just nu att jag borde ta en powernap eftersom jag är ganska sliten, men samtidigt borde jag jobba lite med svenskauppgifterna .. Ska börja ladda inför matchen också och just nu skiner solen in genom mitt fönster!!! Kanske blir det fint när vi spelar ändå? Hoppas det.

Nej nu ska jag börja med svenskauppgifterna istället för fick världens idé och då är det bäst att passa på. Inte ofta jag får sånna snilleblixtar! Haha, ha en bra dag! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0