tacos och mys

Hej! Nu ska jag snart hoppa in i duschen efter en svettig dag, för jäklar vad varmt det har varit! Var tvungen att ta en paus från solandet så jag Jossa gick till preem och köpte glass, sen hem till henne och spelade kort. Ska snart dit igen och så kommar alla brudar och så ska vi äta tacos och mysa!

Kan säga att jag börjar få lita smått panik över sommarjobbet. Jag har varit lat och har tänkt att jag bara kör på kommunjobbet i år, men jag kanske inte ens får det! Har hört att det är 80 pers som står på kö till sommarjobb och att dom inte tar in folk på förskolor. Jag sökte strandvallen och en förskola och alla andra har fått brev men inte jag! Och inte jossa heller för den delen.. Hur ska jag överleva till sommaren i så fall? Kommunjobbet var det jag hade tänkt mig men nu blir det ju inte ens så kanske? Ska ringa på måndag och tjata till mig ett jobb!

Ha en bra kväll! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0