onsdag

Hej! Såg nu att inlägget jag skrev när jag kom hem från skolan inte ladades upp så får väl skriva några rader nu istället. Har nyss kommit hem efter en tripp till solariet i alla fall, och så tog jag mig en skön promenad hem.. Idag började dagen med rullningsprov + att vi skulle tupera ihop luggen och det gick mycket bra! Sedan efter det fick vi styla varandra.

Eftermiddagen spenderades nere på bygg där vi skulle ranka de fem bästa husen som de hade ritat upp och så fick vi bullar! Mer var inte jag med eftersom jag hade utvecklingssamtal klockan ett och efter det slutade jag för det var onödigt att gå ner, hehe.. Fick bara höra positiva saker på utvecklingssamtalet och det är alltid bra det ;) Efter skolan mötte jag upp syrran inne i stan ochs så skulle vi egentligen ha köpt smink till hennes bal, men det blev inte så för Jocke ringde och undrade om vi ville ha skjuts hem så då hann vi inte riktigt. Idag har jag ju faktiskt inte åkt buss alls, haha.. Fick ju skjuts av Jocke in till skolan också, vilken lyx!

Resten av dagen kommer bestå av lite plugg och sedan klockan sju åker jag till grums för att titta på fotboll när Jocke spelar. Efter det blir det sängen ! Ha en bra dag, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0