091104

Hej och förlåt för dålig uppdatering!

Har varit ganska mycket de senaste dagarna. I måndags var jag ju på tjejkväll vilket var riktigt roligt men jobbigt! Vi körde först lite styrka och bugg som uppvärmning sen efter det blev det tre olika pass! Först spinning, sen core och efter det blev det vattengympa och jag har så jävla mycket träningsvärk efter det! Jag går som en kossa känns det som + att jag känner varje muskel i benet i varje steg jag tar, haha. Men kul att veta att man har gjort något i alla fall. Sen när vi var klara med träningen så satte vi oss inne i killarnas bastu och peelade oss med kaffesump! Ja ni hörde rätt, haha. Kaffesump med olja i tror jag och det fungerade jättebra bara att man luktade kaffe en hel dag efteråt.

Igår stannade jag ju hemma från skolan för jag kände mig lite hängig och bra var väl det eftersom två av lektionerna blev inställda. Så jag fick mig en riktigt skön sovmorgon innan jag skulle in till stan för att jobba på kvällen. Denna gången sålde jag bra och kom upp i provision igen..

Idag var jag däremot i skolan och dagen gick ganska fort. Var på en föreläsning under dagen också som handlade om datorer och spelberoende och sånt och han nämnde ju också väldigt mycket nyttigt om bloggar också. Men det var faktiskt mycket jag redan hade hört. Jag vet ju att man inte ska ge ut hela sitt privatliv i bloggen och det gör jag verkligen inte heller. Vet ju faktisk att det är en del vuxna här ibland och kikar. Mamma tittar nog förbi någon gång, hehe. Så helt efter med datorer är hon inte..

Ja det blev ett långt inlägg så jag får väl hoppas att ni orkar läsa. Ska snart åka och klippa mig och ikväll blir det vattengympa. Men jag lovar att jag ska bättra mig med bloggandet!

Dagens:





Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en systemkamera elin pelin ;D?

2009-11-09 @ 17:52:08
Postat av: svar:

nej jag har ju inte de :) jag har haft skolans kamera med mig hem bara så jag lånade den, hihi:P men skulle gärna vilja ha en systemkamera :D

2009-11-09 @ 18:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0