091107

Godmorgon! Någon som läst tidningen än ? I så fall har ni nog märkt vad det var jag va så glad över igår. På första sidan  sporten i VF står det! SLOTTSBRON FÅR IS!! Tack vare Sven-Ingvars som har hjälpt till att samla in pengar! Det kanske inte rör er så mycket men för oss i slottsbron gör det de, hehe.

Ska strax åka in till stan för att se boltics hemmapremiär. Mina kusiner Jocke och Marcus spelar ju, de var ju också med i tidningen kom jag ju på nu ! Och på sidan bredvid dem var Mikael Borstner med. Han är ju våran lärare i ergonomi.

Uppdaterar mer sen när jag kommer hem! Ha det så bra, puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr fattas de ju 225 000 fortfarande ;)

2009-11-08 @ 16:06:13
Postat av: svar:

ja det gör det ju men vi får hoppas på att folk öppnar ögonen och skänker lite! det går ju till en bra sak :) det blir ju i alla fall is snart ;)

2009-11-09 @ 17:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0