091112

Hejhej! Sitter i studion just nu i schamponeringen faktiskt med en dator, haha! Har nyss varit några nior här och tittat på linjen. Vi har faktiskt inte gjort så mycket idag, jag har schamponerat Julia och sen lagt en grön skugga på mig själv. Vi ska snart gå ner och äta lite lunch sen ska vi börja med att skriva ett reportage om bröllopsmässan. Slutar nog tidigare idag så jag följer med Julia hem innan jobbet. Sen ikväll har jag nog turen att slippa vänta på bussen eftersom brorsan och pappa ska på hockey. Slipper komma hem elva för en gångs skull!

Men nu blir det lunch, och så får jag hälsa att halva klassen ska krya på sig efter svinis-sprutan! :D Haha, Lina du som inte hade ett dugg ont, stackare ;)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lina :D

hehe jag har inte feber, inte ont, ingen huvudvärk, ingeting :D jag var bara trött hhii. bäst att säga feber till julia annars skvallar hon väl för ulrica hahah! puss (L) <3

2009-11-12 @ 13:02:42
Postat av: Julia

Ulrica va inte ens där:P

2009-11-12 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0