091117

Hej! Idag är det ju tisdag men för en gångs skull så var den inte lika dryg som vanligt. Kanske berodde på att vi hade prov, och då kan jag ju passa på att säga att det kändes bra! Sen var vi på möte med andra elever från energi och HV-programmet med rektorn och pratade om hur vi skulle använda budgeten nästa år och massa annat som var ganska intressant.

Sen hade vi ju film och våran lärare frågade oss då vilket betyg vi ville ha och jag svarar bara med att det va en väldigt dum fråga! MVG såklart, men då gick hon igenom kriterierna för det och det lät inte så svårt faktiskt. Ergonomi avslutade dagen och jag tror att nästan hela vår klass sov på den lektionen, haha.

Ska snart åka med syrran till gymmet och träna lite, känns som det va längesen nu! Det värsta är att det är tjejstyrka i gymmet på tisdagar så då brukar det vara jättemånga där. Får hoppas att det inte är det ändå..

Skönt att man slipper plugga idag i alla fall, men måste ta tag i naturkunskapen snart eftersom vi har prov i det på måndag och jag tänker inte sitta en helg till med skolarbete! Och sen har jag faktiskt inte tid till helgen kom jag på, aj då..

dagens:



Puss&kram


Kommentarer
Postat av: stina

fin kjol! var är den från? :)

2009-11-25 @ 14:21:46
URL: http://metrobloggen.se/stint
Postat av: elin

Svar: hehe tack! det är faktiskt ingen kjol egentligen utan en tunika/tubtopp som jag vikt ner och knutit ett sidenband runt bara ;)

2009-11-25 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0