091121

Hallå där! Jag lever faktiskt! Men har varit lite upptagen de senaste dagarna bara. Har knappt varit hemma, så därför har det blivit lite dålig uppdatering. Igår var jag ju ledig eftersom det var studiedag så passade på att åka in till stan en snabbis men det var ganska ovärt så jag tog bussen hem tidigare och packade ihop grejer lite snabbt och åkte raka vägen hem till Julia och började göra mig iordning för att åka till kil lite senare på kvällen. Blev en kanonkväll med bubbelpool och bastu för hela slanten!

Idag är jag lite seg då eftersom vi var uppe ganska sent. Åkte direkt till stan och tittade på bandy också så nu är det första gången idag som jag är hemma. Ska bara ta det lugnt nu ikväll och börja plugga på naturkunskapsprovet som vi har på måndag. Ska sova ganska tidigt hade jag tänkt eftersom jag ska jobba imorn också. Känner lite ångest för att jobba imorn faktiskt, men det brukar gå över när man kommer dit.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0