091125

Hej bloggen nu är jag hemma efter en lång dag. Hade vanlig skoldag idag och på yrkesämnet så lockade Bergh mitt hår som min stilikon och sen sminkade vi oss som Marilyn Monroe, och anna blev jättenöjd såklart! Inte så konstigt när det är hennes stilikon heller. Efter skolan åkte jag och Bergh till stan och åt lite mat på wok kitchen (skräll), vilket var riktigt gott. Sen gick jag på stan ett tag och efter det åkte jag till skolan igen eftersom det var öppet hus. Kom riktigt mycket folk så vi hade fullt upp hela tiden kan man säga.

Ska gå och tvätta bort sminket nu och borsta tänderna så jag kan ge Jocke hans efterlängtade massage! Man får liksom ge och ta, nästa gång är det min tur!





Mitt hår och Marilyn-sminket, eller försök på det eftersom jag inte är det minsta lik henne! Men Lina och Julia blev riktigt lika. (Förstår inte att man ser så blek ut när man tar kort i studion heller, haha)


Puss&godnatt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vem är din stilikon? =)

Kramar

2009-11-26 @ 14:43:13
Postat av: elin

Svar: Jag har ingen bestämd stilikon egentligen men eftersom vi hade i uppgift att välja en i skolan så valde jag Leighton Meester som spelar Blair i gossip girl. Tycker hon har grymt snygga kläder i serien!

2009-11-27 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0