ÄLSKAR SVEN-INGVARS JUST NU!

Sådär nu har jag skickat iväg ett utkast på filmanalysen till Susanne. Får se vad hon säger. Hon lär ju säkert säga att det är skitdåligt! Haha, nej men godkänt är det i alla fall!

Måste bara säga att jag fick reda på en jättebra nyhet nu!! Inte många som vet det! Jag är en av de första :D Det värsta är att jag inte får berätta men jag kan säga att alla här hemma i slottsbron kommer gråta av lycka! Och så måste jag bara säga att jag älskar Sven-Ingvars !!! :D You can read it in the newspaper tomorrow!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Han e bara bäst, älska honom,nu e vi rejält glada ;D

2009-11-06 @ 20:38:59
Postat av: Anonym

älska honom<3 nu e vi glada iaf

2009-11-06 @ 20:43:19
Postat av: Anonym

älska honom <3<33<3<

2009-11-06 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0