chokladkalender

Hej nu är jag hemma igen efter en arbetsdag. Åkte iväg halv nio imorse och gick lite på stan innan jobbet och fick mig ett par träningsbyxor. Sen har jag jobbat ändå från tolv till sex och det gick faktiskt riktigt bra. Vann en chokladkalender genom en säljtävling! Perfekt att få den när jag ändå hade tänkt köpa en. Så nu ska jag öppna en lucka varje dag från och med på tisdag! Det blir precis som när man var liten igen.



Efter jobbet fick jag skjuts av Jossa hem och på vägen stannade vi på max och fick oss lite mat i magen. Ska snart gå iväg till henne igen för att mysa lite en lördagskväll som denna. Får se hur jag ska klara mig i mörkret bara eftersom jag är ganska så mörkrädd..

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lina :D

hihi precis en sån har jag också köpt!! :D

2009-11-29 @ 12:23:19
URL: http://linalinden.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0