new week

Hej en nu vecka har nu startat och jag vet inte vad jag ska säga om denna veckan, fullspäckad kanske är det bästa ordet? Har ganska mycket att göra eller som jag ska vara med på men det är faktiskt värt det. Jag tycker heller inte att tisdagar är den jobbigaste dagen längre utan det är måndagar! Idag var dagen ganska rolig till och med, i alla fall på ergonomilektionen då vissa av oss blev lite övertrötta! Förlåt för mitt dåliga engagemang stimmet! :D

Nu snart ska jag i alla fall åka iväg på ett spinningpass och sen kanske jag orkar med lite styrka efter det också, sen ikväll ska jag se om jag hinner skriva svenskauppgiften på datorn så har jag den ur världen!

Imorgon ska jag vara kvar i skolan och vara med på öppet hus på kvällen och visa de blivande ettorna hur det går till! Man känner sig ganska van att visa så nu faktiskt, speciellt efter skolforum och alla de dagar det har varit niondeklassare med.



Nu ska jag byta om! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0