panikartat?

Fan vad panik jag hade jämt nyss eller ja för en halvtimme sen! Jag hade bestämt med Jocke att jag skulle åka med han hem från stan idag och han skulle hämta mig ungefär halv fyra men vi hade inte bestämt vart så jag tänkte ju att vi kunde bestämma det under dagen. Men när vi slutade skolan halv tre så tog det inte lång tid innan mobilen dog och jag var inte med någon då som hade pengar på mobilen så jag kunde inte ringa till han. Så smart som jag är så tänkte jag att jag går bort till busstationen för där måste det vara någon som jag känner. På väg till busstationen möter jag Lina och blir överlycklig och frågar om jag får låna hennes telefon och ringa till Jocke och det får jag ju såklart. Men då kommer jag ju på att jag inte kan hans nummer utantill så då spelade det ju ingen roll om jag hade mobil! Men snäll som Lina är ringer hon till Icko och ber han gå in på eniro och leta upp Jockes nummer och det gör han men då finns han inte med på eniro heller ! Då fick jag panik och tog första bussen hem och sprang in till mig och letade fram Jockes nummer direkt! Det visar sig då att Jocke redan är hemma eftersom jag på något sätt lyckades be Linnea fråga efter numret av hennes bror och sedan skicka till Jocke att jag satte mig på bussen hem. Sen visar det sig också att han finns på eniro, bara att han hade något jäkla smeknamn istället! Guuuuuuuuuuud, hur ska man då kunna hitta dig Jocke? Haha :D

Okej förlåt för mycket text på en och samma gång men det var kaos, hahaha..

Ska försöka att komma ner i varv nu och sen gå upp till pappa. För idag ska vi fira han för fars dag! Ja vi är lite efter, men hela familjen var ju upptagna i söndags så därför firar vi det idag med lite pizzamys och så.

Vi tog ju även svinis-sprutan idag och jag har ont i armen! Haha, jag trodde inte jag skulle få det faktiskt men det fick jag. Känns som växtvärk ungefär, så ont kan jag inte säga att det gör för det finns annat som gör ondare.



Jag uppdaterar mer sen när jag fått mig lite mat i magen och varvat ner lite, puss&kram

Dagens:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0