pluggsöndag

Hej bloggen! Var lite tyst ifrån mitt håll här igår men det berodde på att jag jobbade hela dagen igår. Jag vet, jag jobbade på en lördag! Men det var faktiskt inte så hemskt, jag slutade ju ändå klockan sex. Efter jobbet så blev det bio med Jocke. Såg bröllopsfotografen! Och den var faktiskt så rolig som alla sa. Eva Bennis va ju även på "dejt" på bion också men hon tyckte den var sorglig! Haha. Var en riktigt mysig lördagskväll i alla fall!

Idag ska jag plugga. Har ju prov på tisdag men smart som jag är så har jag glömt min väska med alla samhällspapper i Jockes föräldrars bil! Så jag kan inte börja än.. Men det hade jag nog inte gjort även om papprena varit här. Jag ska ju snart in till stan och titta på bandy. Slottsbron har ju sin första match, som olyckligtvis är i stan.

Vad ska ni andra hitta på en söndag som denna? Plugga kanske ? Det är det man brukar göra på söndagar..



Jag och Björn för ca ett år sen!

Ha det bäst! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

bortamatch va de:)

2009-11-15 @ 16:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0