rast hela måndagen?

Hej en ny vecka har nu startat och denna måndagen hade jag faktiskt laddat upp med att faktiskt plugga på det vi skrev på psykologin förra gången. Men när jag kommer till lektionen (en aning sent) så står rektorn i salen och typ predikar! Fattade inte ett skit först men sen visade det sig att Birgitta inte kunde ha lektion så vi hade fyra timmars rast istället! Kul kände jag när jag kunde ha legat kvar i sängen och sovit några timmar till.. Som tur var hade jag bra sällskap som jag kunde fördriva tiden med.

Känns faktiskt som jag bara har haft rast idag och vissa personer säger att raster är det bästa som finns, men då har dom fel! Hellre har jag kortare raster och slutar tidigare faktiskt.

 Har i alla fall hunnit vart hemma en timme nu och just nu har jag krypit ner under täcket i sängen med datorn i knät. Den vanliga platsen jag brukar hamna på kan man väl säga.. Ska försöka börja med ergonomifrågorna vi har och sen städa mitt rum och göra lite adventsfint! Imorgon är det ju första december och det tror jag inte någon har missat va? Det har i alla fall inte jag eftersom min (lilla) lillebror fyller fjortis! Väntar på att få öppna min chokladkalender också! Chokladen där i är ju så underbar, eller den va det när man var liten i alla fall..

Dagens:









Kan ju även tillägga att mina ögon är grön-bruna och inte så bruna som de ser ut på de andra bilderna! Och utan att låta dum nu så måste jag säga att jag är stolt över mina ögon och tycker dom är fina! ;D

Kommentarer
Postat av: Lina

dina ögon är underbara :)

2009-11-30 @ 19:09:57
URL: http://linalinden.bubbleroom.se
Postat av: JOSEFINE

ses snart igen stumpan? :* <3

2009-11-30 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0