stolt över mig själv

Nu är jag mätt och belåten och väldigt lugn. Inte så kul när man stressar upp sig så som jag gjorde förut, men nu skrattar jag åt det, hahah. Kan ju även säga att min arm bara gör ondare och ondare efter sprutan. Jag orkar knappt lyfta den för det känns som att något tar emot. Det känns även som om jag inte får något blod ner i armen men det får jag ju. Får hoppas att jag inte får feber bara, det orkar jag inte med.

Jag är i alla fall stolt över mig att jag tog sprutan. Var ganska så nervös innan jag skulle ta den och ful som jag är så var jag till och med lite skakis, kunde inte hålla still händerna! Men det var ju inte alls farligt. Visst sticket kändes men inte mycket som tur var!



en stolt elinpelin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0