091021

Hellu! Idag är jag på topphumör! Igår var jag lite mer deppig men idag vände det till det bättre som tur var. Har haft svenska och engelska på förmiddagen som gick ganska fort, sedan hade vi yrkesämnen på eftermiddagen och hade lektion med Anna. Hade ju med oss smycken och jag hade nog med mig mest tror jag! Haha..

Jag har ju en romantisk stil och även mina smycken var ju romantiska visade det sig.. Och detta är faktiskt inget jag har tänkt på! Det har bara blivit så..  Men jag trivs jättebra som romantisk i alla fall.

Just nu sitter jag i mitt rum och alla möbler står helt knasigt.. Fick nämligen idén att möblera om i mitt rum. Har inte riktigt blivit nöjd med det, har känts lite konstigt ända sen vi flyttade hit i våras så nu ska jag försöka göra något åt problemet.. Så det ska jag sysselsätta mig med en stund sen får vi se vad som händer resten av dagen. Kanske ska vara så duktig så att jag sätter igång med skolarbetet till och med.

dagens:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0