091023

Hej bloggen! Blir ett snabbt inlägg nu..

Har varit i skolan idag och hade bara en lektion som var ganska onödig. Tittade runt på internet efter sminkningar bara. Så känns mest som att jag har suttit på buss fram och tillbaka. Har varit hemma några timmar och här är det full rulle. Har ätit mat, duschat, sminkat syrran och gjort iordning hennes hår och nu ska jag ta och packa grejerna inför imorgon. Jag ska ju nämligen åka in till stan ikväll och sova i Linas lägenhet med Sandra! Blir en riktig myskväll med massa godis, hihi..

Imorgon är det dags för bröllopsmässan så kommer inte uppdatera något under dagen. Uppdaterar mer imorgon kväll tror jag. Hade egentligen tänkt att gått ut imorn kväll men eftersom jag ska jobba imorgon och på söndag så känns det som att jag borde vara hemma och ta det lugnt..



Ha det bäst så länge! Vi hörs imorgon, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0