blåsig höst!

Usch vad det blåser ute! Höll på att blåsa iväg när jag gick hem från bussen förut. Det blåste nästan luften ur mig på samma gång också. Men det är väl så det är på hösten antar jag ? Märkte också att det blåst ner en massa löv från träden också och jag måste bara säga att jag älskar alla höstfärger, speciellt färgerna på löven just nu. Kanske för att det är mina färger också ?

Skolan idag har gått ganska fort, har mest bestått av film + redovisning av våra stilikoner och det var lite som jag anade att vi har lite likheter med våra stilikoner. Det roliga var att ingen av oss i klassen hade exakt samma stilikon! Kul!

Måste gratulera syrran också som har fått jobb som säsongsarbetare uppe i branäs! Och som "lekledare" typ, så hon kommer vara den där björnen som åker runt där uppe, kanske inte alltid men ibland i alla fall! Haha, gud vad roligt.. Kunde nog inte passat henne bättre ! :)


dagens look:





Lockarna höll i sig även idag! Härligt på morgonen att slippa göra något faktiskt, hihi..

Nu blir det dusch, mat och senare gossip girl!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Eller hur? Ung och söt. Jag tror den låten var riktigt bra på den tiden, haha. Bang!

2009-10-07 @ 20:14:50
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0