bröllopsmässan

Hej! Nu har jag precis kommit hem från bröllopsmässan och medan jag håller på att lägga in alla tusen(!) bilder så kan jag berätta lite om dagen och gårdagen.

Igår åkte jag ju till Linas lägenhet och var själv ungefär en timme så gick och köpte mig godis och fixade naglarna medan jag väntade på Sandra. När Sandra väl kom så gjorde vi oss lite nudlar, tittade på idol och myste! Riktigt trevligt va det! Vi gick ju även och la oss ganska tidigt och precis när vi hade somnat ringer Bergh och säger att hon, Ida och Halvar står utanför! Jag trodde inte på henne, men fick slänga på mig Linas morgonrock och springa ner och öppna åt dom ändå, haha.. Dom var bara där en kort stund och sen åkte dom och då var det väldigt svårt att somna om kan jag berätta för er!

Så imorse när vi vaknade var vi ganska trötta men vi fixade oss och åkte till stan till halv nio och mötte upp de andra på stadshotellet där vi började sminka modeller. Vi sminkade ungefär två modeller var och alla blev skitsnygga! Ska lägga upp bilder på det sen..

Jag var ju även kvar hela dagen och stod i montern och svarade på frågor och sminkade även vissa som var lite fundersamma över bröllopsmakeup. Jag fick även vara med om en riktig vigsel på eftermiddagen och det var så fint så att jag fick tårar i ögonen även om jag inte kände dom.

Kommer nog få lägga in bilderna i olika inlägg nu märker jag så att det blir lite ordning.. Kika in snart igen så får ni se! Puss&kram



bjuder på en bild från lunchen på wok kitchen så länge, snodde bilden av Bergh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0