då var det kväll

Klockan är ganska mycket och egentligen borde jag ligga i sängen och försöka sova, hehe. Men jag är faktiskt inte så trött. Kanske kan bero på att jag somnade förut.. Idag har jag verkligen haft en sån där dag då man inte gör ett skit. Har tittat på ett flertal gossip girl avsnitt, fått besök och sen somnat en stund och så vips så var det redan kväll! Men det är inte helt fel det heller..

Och nu tänkte jag faktiskt påminna alla stilare att vi ska ha med accesoarer imorgon! Glöm inte det nu när jag för en gångs skull kommer ihåg något :D Eller jag ska inte säga något, skulle inte förvåna mig om jag glömmer allt på köksbordet imorgon när jag ska springa till bussen..

Jaja, tråkigt inlägg blev det nu så därför säger jag puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0