då var söndagen avklarad

Då var söndagen över och jag får väl bara hoppas att det går bra på psykologiprovet imorgon. Märkte ju förut när jag kom hem från hockeyn att det inte var så mycket kvar av dagen så jag hann inte plugga in så mycket mer men samtidigt så känns det som att det inte går att läsa på mer heller. Får bara hoppas att minnet är med mig imorgon och att jag inte får några hjärnsläpp! Brukar inte få det så ofta på prov som tur är..

Kommer ha en skön måndag däremot. Har ju bara provet imorgon så slutar väl någon gång runt elva! Haha, tycker inte det minsta synd om er andra..

Nu ska jag väcka Jocke som har somnat i min säng.. Han skulle ju förbi och hämta sina glasögon men lyckades stanna lite längre och nu ligger han och snarkar! Och det är så högt så jag knappt hör mina egna tankar :O

Funderar ju på att gå ut och springa imorgon när jag kommer hem också. Men frågan är om jag orkar både det och sedan medelgympa på kvällen ? Jag får väl testa och se..

Hoppas ni haft en bra helg! Puss&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0